Åker snart<3

Hej alla bloggläsare!!
om ca 2 timmar åker jag till arlanda:) så gör ett inlägg innan jag ska göra mig klar för att åka.
Idag har vi ju varit på galtström som issa nämt:P Det va okej att vara där men tur det va sista året. Vi hade typ någon runtur med någon Elfon där. Han berättade om allt som hänt där för. I svenskan ska vi skriva en uppsats. Man är typ en persson från den tiden.... As tråkigt, men men. Sen gjorde vi någon soppa med potatis, skinka och lök eller något:P Den va inte så god. Vi hade oxå batik vis halv fyra men han inte vara med för va tvungen att åka hem och fixa.
Kommer inte kunna blogga när jag är i spanien tror jag...:( men kan försöka hitta någon stans där jag kan blogg:D
Klockan 07:55 lyfter vi tror jag:) Vi kommer hem på onsdag natt om en vecka:)
(issa kommer lägga upp bilder från dagen på galtström, hoppas jag. Jag kommer lägga upp bilder fån spanien när jag kommer hem:D
Ha det grymt tills jag kommer hem!!!!! //Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0