Chaaa! ;P

Cha cha bloggen! ;)

Jag vet att igår och idag har varit mycket slarviga dagar men jag får skylla på att min kamera är inne på lagning (väntas åter om ca 3 veckor :O :O :O :O) så då blir det svårt att fota ögonblicken/stunderna och skriva till det...förlåt mej. Men jag ska försöka ändå. (Men Rebecka har allt för går dagen, men hon är sjuk...så aa blir svårt att låna bilden..ajja, ni får vänta och se om nåt kommer blåppa upp :P)
Idag, andra dagen i skolan: Först så började morgonen men katastrof och elände, så dagens inställning blev: Negativ!! Men dagen rullade på ändå :) Sen efter skolan hängde jag med kuliga typer. När jag kom hem fixa jag lite, sov jag lite, åt jag lite, "hade lite kalas" och sen red jag lite med Nina, som gick mycket bra..Jag ska nog börja hopp-träna min mammas häst :) (typ imorgon kanske?? :)) (Jag börjar bli lite negativ mot att ha häst, hinner inte med dem och det är jobbigt, men efter att ha ridit Pirre idag, känns det som att det kommer bli ett jobbigt val...)
Har ni tänkt på att jag gör mycket "parantes-tecken" xD Sorry :P
Sen har jag pratat lite med Elias och sutit vid datorn, men nu är jag jättetrött och ska bege mej mot sängen snart. Ska nog upp vid 5 imorgonbitti = ta hand om massa djur = jobbigt = svårt val (hoppas ni fattar :P)

Jag ska inte förvirra er mer nu så vi hörs nåt, sov gott alla blogg läsare! :) // Issa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0