Hejsan Bloggen! :)

Tjena bloggen!!
Idag var det som sagt bär-plockar-dag på skolan! Det var faktiskt roligt :P
Påväg dit såg jag och Lovisa båten Eliza!!!! HUR COOLT SOM HELST!! :D *glad-tjej* (ni kansk få se bild på den nån dag;)) Sen fika vi lite. Efter de skulle vi hitta bär gick sisådär, men det slutade bra :) Det roligaste som hände när vi skulle plocka bär va att när vi var ute mitt i skogen med Max och Jocke så sa vi, Ska vi gå tillbaka? Vi: Jaaa (alla instämde) Då sa vi: Aa, då går vi då...Ditåt *Jag pekar framåt*    *Lovisa pekar bakåt*    *Och tror Jocke sa att vi inte skulle gå någon av dem vägarne*    Hehe, lyckat vah :) Jag och Lovisa skrattade lite då :P Men vi kom tillbaka till rätt plats iallafall och det gick fort. :) Sen droppa Oscar vatten på mej....inte kul så jag hämta en flaska med lite vatten och hälde över honom och då blev det fart i skogen :P Hihi, han blev nog små sur, men sen slutade vi och var så snälla så :)
På vägen hem var ändå bäst Jag, Lovisa och Erik gick först ganska snabbt och lekte *Erik höll i snöret på min väska hela vägen hem* Haha bara de var lite roande, för han skulle ta av sej jackan också :P Tillslut gick folk om oss, och när vi kom fram till Eliza så var vi huxflux sist xD Hmm... :D Vi gick och vinglade runt på vägen, alla hade ont överallt xD
Och då sa jag: Det kommer bli en kall vinter...och inte så jättejättemycket snö...
Erik: Hur vet du de?
Jag: Täden säger det..
Erik: haha jaha...hur då??
Jag: Rönnbären... :P (Och det är sant)
Så då kom Erik på idén att vi skulle göra en hemsida "issasfakta.se" och den ska inehålla massa bra saker man kan behöva veta och "eriks horoskop" och även "lovisas  vittsar" Känns som en bra idé eller vad tycker ni???? :D
Vi kom iallafall hem...kanske sist av alla, men men ;)

Nu väntar jag/vi här hemma på födelsadags barnet och folk, och efter de blir det "kalas" och sen kanske rida lite....Så denna dag kan vara dagen då jag dör, såå..kommer jag inte på skolan imorgon eller slutar blogga så har jag dött...Just as you know... :(

(nu fick ni ett långt "intressant" inlägg, hope you enjoy it! :D) Ha en super mysig eftermiddag! Kramizzzz //Issa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0