Hemma! :)

Hemma från Stockholm nu! ;P
Det var en trevlig stockholmtur :) Vi gjorde allt jag skrev innan vi åkte utom att shoppa ;O Haha, men men, jag klara mej ;P
Det roligast var nog grönalund! (Fast mina åkkompisar var inte roliga :( oturligt nog :( dem mådde illa, blev yr och fick ont i magen...kul! Neeeej!!!!! Så jag åkte inte dem alla jag ville, för det är ju inte kul att åka själv ju...Men men nästa gång tar jag med mej nån rolig ;O Hihi, taskigt hur jag dissar dem xD Men sånt är livet ;P (Dem klarar sej nog :)) Dem roligaste karusellerna av dem jag åkte var Jetline och Kvasten ;)




Jag har hunnit att kolla till alla djur (även gjort iordning MIN häst åt MAMMA, så hon får rida, taskigt att ta min häst bara sädär...xO), städat mitt rum, tvättat tvätt och hängt den och jag har varit ute och sprungit och sen efter de myst i duschen. Efter det blev jag mycketgladare ;P Konstigt xD 
Nu ska jag bara ta det lugnt och planera morgondagen, som ser ut att kunna bli skojjjjsig ^^<3
Ha det bra, så länge! Kramar från Issa ;P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0