Lite allt möjligt? ;P

Hejhej! (Issa här ;P)
Först vill jag bara säga att går dagen var mysig, men bilderna är hemma hos Rebecka, så vi återkommer om den dagen... :)<3 (Jag tyckte en av höjdpunkterna var när Rebecka ramla över en damsugare, två gånger irad.....ibland undrar man, hur hon lyckas ;D)

Idag, åkte jag hem från tjejerna, svängde förbi min kusin som hade kalas och va där ett tag :) Sen moppefärd hem (sjunger såklart hela vägen hem inuti min hjälm. Juste alla ni vet kanske inte att jag sjunger hela tiden, det är riktigt skoj :D) Sen blev det deppa lite och bara vara i det tysta. Sen fick jag nåt ryck och skulle huxflux börja bygga/fixa/städa/rensa våran bagarstuga, så jag kan ha mina tjejkvällar där :) så nu är det projektet påbörjat, höll på nu hela kvällen och nu är det nästan bara måla och skrubba kvar!! :D Wihoooo! ^^<3 Har nyss duschat och sådär väntar på att pappa ska komma hem med film :) Jag tror det blir Let me in, om den finns ;D<333 Jag gillar vampyrer, faktiskt dem är coola ;P (fast gillade dem ännu mera förut)
Så vi hörs nåt, Krammmmmmizar Från meeej Issa ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0