Mysig kväll!

Hej igen!
Jag har spenderat kvällen hos farmor och farfar med hela min familj. :)
Vi åt kräfftor och myste. Senare på kvällen så gick vi ut för att skicka upp "ballonger" som lyser. Så här gick det:

Nere vid farmor och farfars brygga..(sorry för att bilden är suddig, ingen inställning och dimmigt ute..)


Sen tände vi eld på en...


Den flyger vackert uppe i de stora!


Dem flyger väldigt högt faktiskt, MYCKET vackert och farsinerande. (jag vill också kunna flyga, kanske ska fixa det.)


Sen släpper vi iväg en ny :)



Opsss...Den går neråt...


Ahh..den nuddar vattnet jueee..







Och där stannar den xD Haha, ajja det var kul iallafall!


(Min kamera oh-yeah ohhh yeahhh, wihoooo, tarlalalalaaa *glad-tjej*)

Nää, nu ska jag gå och lägga mej i sängen och försöka sova, sov gott alla söta! :) //Issa<3

Ps, Glöm inte att fråga frågor i "frågestunden"!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0