Några bilder från Galtström! ;)

Här får ni bilder! :D
Trevlig dag på Galtström med mina flickor! :D


Soligt och skönt väder hade vi :)


Just two cool girls! ;)


Våra finfina kök. xD
Och titta vad vackert jag har skurit potatis och skinka.


En söt tjej. ^^


Nu börjar batiken...


Titta hyn...den ser mjuk och slät ut, eller hur??   (fast ser dock konstig och tjock ut, klaga inte)


Konsentration.




Sen efter batiken, blev det kallt....


Då blev det vantar. (Lovisas vantar)
Men sen varmt igen eftersom att vi spela brännboll i 1 och en halv timme.
Men sen j*vligt kallt igen....eftersom att jag är dum nog att åka moppe 8:a på kvällen i ett linne och den där koftan till bredsand....Men men det var värt det, för jag var VARMT välkommen in till min killes varma famn, hihi. Mysigt :)

Nä nu ska jag gå och lägga mig, skola imorgon ju. Så sov sööööött allihopa!
                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0