Picknick i årskogen/armsjön

Hejsan!
Idag har jag varit med mamma, Frida, Khennet (mammas bror), Anne (hans fru) och mina kusiner Leja och Liam i armsjön. Vi åkte till nå ställe där jag aldrig varit. Det va jätte mysigt och vi hade fika med oss. Vi åkte dit vid 12 och va hemma vid halv 3:P När vi kom hem smsa jag eve och hon kom hit. Nu har jag ätit och ska ringa till lovisa som har varit borta i en vecka.
Jag bara längtar tills vi åker utomlands om 22 dagar. Vi ska bara sola och bada. Jag tror även att vi skulle hyra bil och åka och kolla i spanien. ska bli så mysigt:D jaa, nu vet jag inte vad jag ska skriva. Ska försöka blogga senare i kväll oxå:P
Ha det bra så länge:) //Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0