shopping, städning och möblering

Hej alla bloggläsare! Jag (Rebecka) har inte skrivit på länge:( Så nu tycker jag att det är dags att skriva:D
Igår va jag med syrran på stan. Jag handlade litte grejer som jag ska vissa snart. Kamran är inte laddad så måste vänta på den innan jag kan vissa er mina grejer.
I förgår började jag rensa på mitt rum. Sen igår städa jag och möblerade om på mitt rum. Så nu är det bara litte smågrejer kavar på mitt rum som ska göras sen är det klart:D Fast det blir inte klart förän när jag kommer tillbaka till pappa. Typ den 20:e ska jag köpa en bäddsoffa till mitt rum:) har hittat en på IKEA. Jag har ju prisentkort på BOOM så ska väll köpa grejer till mitt rum hos pappa och mamma om jag hittar något.
Nu ska jag snart äta så inlägget med grejerna jag köpte kommer efter det.
(Jag gömmer mig inte)
Denna bild som jag hittade på issa sen vi tältade på en ö får avsluta inägget;D
Kramar Rebecka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0