Tja tja! ;)

Hörrni kan ni tänka er att skolan börjar imorgon!?!?!? :O (Inte okej. Okej jag kan tänka mej åka dit kolla på allt folk och se hur dem är, sen åka hem och ha lov i typ 2 månader till...Men men.)

Idag ska jag väl försöka proppa in massa kul istället då! ;P Det blir nog till att åka in till bommen, träffa Lovisa och Rebecka, sen birsta en stund. Efter det leka lite med dem, men andra ord vara med dem fast då vet man aldrig vad som händer :P
Jag kan ju skriva om vad som händer/hänt när jag vet. :)

Nu lyssnar jag på massa bra musik samtidigt som jag är hemma själv! Fett nice!! :D




Ha en underbar dag!(gö nåt kul, ni som börjar i skolan imorgon :P) Puss o kram, Issa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0