<3

Hejsan!
Jag måste bara säga att kärlek är underbart! (eller hur??)



Visst är det underbart att ha någon vid sin sida när allt är skit som, När tårarna bara rinner,  då torkar han mina kinder. När det gör ont av smärta, kan en enkel berörning få allt att lätta. Utan dej vid min sida, hade jag fortsatt att lida. Men nu är du här, vart jag än är. Och allt känns så bra, för jag vet att det är du och ja. En egen ängel jag har, som jag vet kommer stanna kvar. För han älskar mej av hela sitt hjärta, och ingen av oss vill orsaka smärta. Jag vet att du alltid kommer vakta min rygg, och i din famn är jag föralltid trygg. Du vet att jag älskar dej och att jag bara är din tjej.

Jag kanske inte är proffs på att skriva texter, men jag ska försöka göra att dem växer. Det vore kul att skriva, om dem tillslut kanske blir fina. Men du vet att jag älskar dej Elias! <3



Tack för att du finns min ängel! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0