Ägnat åt Nobel

Tjenare bloggen nu är jag tillbaka! ;)

Jag tänkte ägna detta inlägg till Nobel som var i torsdags!¨

Så här såg jag ut...:

(Klaga inte)

När man kom dit och sådär känmdes det bra...jag menar att det inte kändes som att vara på skolan skolan...I vilket fall som helst så var det en jättetrevlig kväll!
Middagen var helt okej och allt runt om utom när lärarna kom till min nominering...Jag blev nominerad
 till Årets olycksfågel eller något liknande.....Jag vet att jag har haft otur och så (ramlat av hästen varit sjuk och skadad mm...) Men ändå :S Ajja, skit i de.
Sedan blev det till att dansa! Disco, det var verkligen superroligt! Jag dansade nästan två timmar nonstopp!
 Mest med Tilda och Melina:


Men även med alla andra!


Jag hade inte min kamera på ghela kvällen utan den bara flög runt, haha så hade ganska mycket fina kort när jag fick tillbaka den xD

Det som var lite tråkigt var väl att Lovisa, Rebecka och Erik...inte ens var inne i dansrummet...förstår mig inte riktigt på dem..(Tråkisar!!!!!)
Men men, jag hade det grymt roligt som sagt! :)

                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0