Ett år med en ängel!<3

Idag är det den 18 december..Det betyder att jag och Elias har varit tillsammans i ett helt år!
Jag älskar dig min ängel, av hela mitt hjärta! Tänk att jag har fått den mest underbar personen helt för mig själv. Tack för att du finns.

(Det här skrev jag för länge sedan: När tårarna bara rinner,  då torkar han mina kinder. När det gör ont av smärta, kan en enkel berörning få allt att lätta. Utan dej vid min sida, hade jag fortsatt att lida. Men nu är du här, vart jag än är. Och allt känns så bra, för jag vet att det är du och ja. En egen ängel jag har, som jag vet kommer stanna kvar. För han älskar mej av hela sitt hjärta, och ingen av oss vill orsaka smärta. Jag vet att du alltid kommer vakta min rygg, och i din famn är jag föralltid trygg.)


Jag älskar dig! <3



                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0