Från depp till pepp! ;)

Hej bloggis!

Curlingen idag var trevlig! Men mitt gammla lag har börjat tappa greppet, fast vi kämpa på! (Jag, Carl o Adam såklart :)) Vi vann lite i alla fall.

Jag har varit barnvakt åt min lilla "lille-brose-farm" och är fortfarande. Men snart så kommer mammsen och pappsen.....och dem har med sig min Elias. Så jag är väldigt glad såhär på kvällskanten! :D
Jag har självklart varit snäll och gjort djuren och en mysig eld...fast sedan lät jag mina bröder fixa disken och så *angel-eyes*         (Jag fixa lite tvätt med, så ingen får klaga på mig nu)

Imorgon är det skolavslutning, yeahhh. LOOOOOOOV!
Vi hörs imorgon alla söta, puss puss :)
                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0