Go for it!

God morgon
Jag fick sov morgon idag hjag, jättelänge. Så jag är jätteglad och pigg ^^ I ställe för 05:30 så klev jag upp ungefär 06:40....klå de ni! ;)
Idag är det torsdag, vet ni vad det betyder?? Precis NOBEL!! Yeahh, ska faktiskt bli ganska roligt, tror jag.
Vi ska jag plocka fram allt idag på eftermiddagen och jag ska laga mat på förmiddagen och där i mellan försöka hinna klart min och gruppens "Alfred nobel" uppgift, så jag har en full proppad dag, men den är ju bara fylld utav roliga saker så det blir nog toppen-toppen! :)
Nu måste jag gå och packa idrottskläder, idrott direkt på morgonen...(Eftersom att jag är så "bäst" så får vi för våran lärare hoppa över att svettas idag, utan bara spela typ badminton lugnt, för man kan ju inte ducha idag man kan ju inte ha helt rent hår för att få en bra frisyr ikväll, så jag duchade igår innan jag la mig.)

Bye bye, ha en underbar torsdag nu gott folk! :*
                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0