Jul!!

Hej bloggis!
Jag glömde bort att blogga ;O Förlåt mig...
Men jag har inte hunnit ladda över några bilder så få försöka hinna det imorgon.
Jag har fått några fina julklappar faktiskt :D bla. smycken, krämer, parfym, dator, årskort, pressent kort mm... Lägg märket till dator hur sjutton kom det sig? ;O

Men kan ju berätta att dagen började med julklapps öppning, sedan red jag min häst!! (Det var riktigt riktigt länge sedan! och det var hur mysigt som helst.) Efter det kom farmor och farfar vi såg på kalle anka, åt, öppna mer julklappar. Sedan somna jag i soffan (a) Haha. Efter det börja jag och basse att läsa en läskig bok...och yttligare en stund senare så ritade jag ^^
Där fick ni ett snabbt inblick över min dag.

Hoppas ni alla har haft en bra jul!
kram                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0