Kameran är kvar på skolan :(

Tja tja!
Kameran är kvar på skolan! Suck..

Jag måste bara få säga att denna dag var faktiskt ganska trevlig! bla. för att:
* Jag fick min vilja igenom, får ledigt från skolan imorgon så jag hinner med 20 över 11 bussen och börja repa innan´show time (Men en sak skrämmer mig, vi har aldrig sjungit igenom låten, aldrig spelat den i mick eller något alls....så vi får se vart detta slutar! Har lite panik)
* Vi hade mjölkrig på hk...eller jag fick i alla fall mjöl på mig, men jag är snäll så jag kasta inte massa på någon.(kanske lite på en mupp)
* Spanskan behövde man inte lägga ner så mycket energi på.
*Vi gjorde massa lussekatter på hk:n!! ^^

Göra klart hela, långa, jobbiga, dryga hk-uppgiften: Check :)
Nu ska jag gå och leta reda på kläder inför morgon dagen och kanske lägga mig i tid för en gångs skull.

Vi hörs, puss puss.        
                                   (Nallen heter Totte och är min^^)
                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0