lite mys nu då :)

Hej!
Nu har jag varit hos farmor, fixat hästarna och kanninerna och även noppat ögonbrynen, måste ju vara fin till nobel xD

Min klänning gick att stryka...Men nu blev den ju jättelång!! Det var inte planerat....Men men.
Vi var tre pers som fick hjälpa till med strykningen, Hur många var det som strök din klänning?



Jag var även en mycket duktig strykjärnshållare! Det sa min Farfar.

Nu ska jag väl kanske sätta mig framför TV:n en liten stund, brukar inte göra det så ofta längre. Sedan blir det duschen och fixa inför en mysig date med min underbara säng <3
Puss puss
                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0