Svar....till dig Anna.

Hej bloggen!
Detta är ett svar till:
Anna: Har du känt dig mobbad??:(:(
Ja, det har jag. Men det var värst förra året och i sjuan, men det började att växa fram igen typ förra veckan. Men jag känner nu att det bara blir bättre och bättre igen och det tycker jag känns väldigt bra. Annas skulle jag nog inte klarat av 9:an för förra året gjorde dem att jag fick sjukdommen (magkatar, stressmage) och ifall dem skulle fortsätta nu så skulle det förmodligen växa fram nu igen och det är inte roligt.
Men det känns ju bra just nu, så jag får hoppas att det förblir så. Kram ^^
                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Ekke

Jag var med när dy skrev det här! =D

2011-12-02 @ 15:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0