Trevlig dag!

God kväll bloggen! ;)
Idag när jag vakna, gick jag ut till djuren och fixade dem.
Fixade mig själv och åkte till birsta!
Där hitta jag massa julklappar mm.. (så nu har jag fixat till:)
* Mamma
* Basse
* Jack
* Isac
* Elias!!!! :D (Men måste hitta några saker till där)
* Mina tjejkompisar
(sen vet jag vad jag ska köpa till:)
* Pappa
* Sofie
Så det känns bra....Men jag gör ju av med mina pengar, det gillas inte xD

Mamma köpte mig två par skor oxå ^^
Ett par stövlar och ett par pumps till nobel, yeahh!
(kan fixa bilder om nui vill

Här är min lille bror som posar i klackeskosingar ;) Så vacket! :



Efter birsta åkte jag till Elias och var där ett tag.
Och nu sitter jag här, jättetrött. Ska gå och lägga mig snart, så vi hörs något. Imorgon kommer jag hem sent så vet inte om jag hinner med något inlägg då.
Sov gott, puss o kram.
                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0