Tror jag dör!

Hejsan bloggen!
Efter skolan...och innan pysslet smög jag iväg till bussen. åkte till Elias och var där i några timmar innan träningen.

Jag trodde helt seriöst att jag skulle spy och svimma på träningen idag. Jag har inte tränat på tre veckor, så kondisen hade ju försvunnit nästan helt! Passet var så här:
Springa, springa, springa, hoppa hoppa hoppa HOPPA SNABBARE, MED HÖÖÖGA KNÄN!, skugga skugga skugga, säcken säcken säcken, KOM IGEN NU DÅ!!!! SNABBARE, HÅRDARE! , hämta handskar, slå slå slå. (och mellan varje rond när vi körde säck och skugga blev det lite armhävningar och situps! Och där var jag, den mest otänade männinskan, haha. Jag vimsade runt och gnällde...kulT
Jag såg ut ungefär så här:



Typ en blandning av dem där kanske...? Vackert eller hur?
(jag hade tänkt att ta lite glass, men är inte sugen på de längre, synd :/)

Så jag ska bara gå och lägga mig i sängen för att mysa :)
Sov sött allihopa!
                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0