Lite från dagen.

Hejhej!
Jag gjorde klart mina lussekatter, tror att det blev 44 st ;P




Sedan hade jag några minuter på mig till att klä på mig mm... För att hinna med folket till njurunda.... När jag kom till mamma sa hon ungefär"nu ska vi bara vara här i två timmar..." (hon jobbade) Då räddade min skjus (Nina) mig och sa att jag kunde hänga med på birsta, så vi åkte dit. Jag hittade en julklapp till mamma! ^^ (men vågar inte skriva de här, just in case.)
Sedan släppte dem av mig i satn, mamma och Jack kom vi gick på restaurange. Sedan var det mot bio:n!
Vi såg på Happy feet 2, den var mycket bättre än vad jag väntat mig :)
(Nej, jag grät inte till en tecknad film...)

 (3D)

Nu har jag precis varit ute och fixat iordning djuren för kvällen.
planera morgon dagen ligger nu överst på listan!

Ha en fortsatt trevlig lördag! puss puss :)
                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ni spara en till mig? =p

2011-12-11 @ 03:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0