Trevligt värre!

Tja tja bloggis!

En mycket bra onsdag! (synd bara att jag inte hinner träna..)
Tog ut hästarna i morse och det var som en isbana över hela gården...men jag överlevde ju.
Första passet gjorde vi So-prov och det gick nog ganska bra faktiskt, max två fel.
Sedan fick vi tid till att arbeta med vårat "Alfred Nobel" grejs, jag gör för tillfället en DNA spiral.




Olivia låg och myste.



Dem här två typerna är DNA forskare som har fått nobel pris! Vi jobbar om dem :)







På lunch rasten åkte jag, Olivia, Rebecka och Lovisa till blomsterfröknarna för att få blommor till nobel som är imorgon! Vi hade såklart en privat chafför, Arre! Vi åkte i vår egna lilla buss xD Heliåsbussen!



Nu är vi på väg...damm damm daaaammmm ^^





När vi hämtat våra fina gerbier och rosenblad så skulle vi hoppa ur bilen, rebecka fick då hjälpa till att plocka ut mina små bebisar!

Under denna resa så måste vår chaffis ha sprutat in någon gas eller dyl i bilen för Rebecka och Olivia bara skratta och skratta, jätteläskigt. Men tillslut fick dem så ont i magen och då blev det tyst igen. (jag och Lovisa tänkte bara på skräck filmer och mord...)
När vi skulle lägga ifrån mina fina små bebisar så fick dem alla två pussar var men en av dem var lite missbildad så den fick tre :* Jag har 28 små barn, och jag hoppas dem dör snart....tänk att ge alla dem en godnatt puss varje dag...Åh herregud! Ajja, nu ska jag iväg till min farmor med min frysta klänning.
(Jag la in min nobel klänning i frysen igår för att farmor sa att det skulle bli lättare att stryka den då, för det är siden. Så jag har gjort allt hon sagt och nu ska hon få fixa till den åt mig :D)

Ha det bara så länge, puss puss<3
                                                                                                         







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0