Nobel, Ny mobil och Snart mat

Tjena!!!
Vi hade ju nobel igår och det va ju kul och jätte mysigt vid middagen. Vi fick tost med skagenröra eller något till förrätt, potatisgrateng kött och rotfrukter till huvudrätt och till efterrätt fick vi pannacotta. Det va ju ok allting. Det va ju bra:P
Fick även min iPhone 4s igår eller fick och fick jag har köpt den eller det har jag inte. Det är ju mamma som köpt den men jag är skyldig henne pengar:P:P Jag fick den redan förgår men den jag fick då va sönder eller den gick sönder. Jag startade den och sen blev den Starkt blå, rosa, grön och gul. Sen helt gul. Så pappa åkte in med den till telia igen. Men dom hade ingen inne så fick den igår:)
Snart kommer Maria, Emelie och Emil och ska fira frida och äta middag!!! Det blir tacos:D:D
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0