Lite olika saker..

Hejhej bloggen!
Det ser ju inte bra ut här eller!! Ser inga inlägg från lilla Rebecka och jag har sovit borta, men det ska jag ändra på nu! ;)

Här får ni en bild från skolavslutningen/fackeltåget som vi hade i onsdags:


Igår åkte jag in till stan för att möta upp Olivia och starta vår tjejkväll. Vi började med lite julklapps shopping, mycket trevligt! Vi åt, gick och köpte godis.
När vi kom upp till henne, så skulle huxflux tre till komma! (Dem kunde inte först, men sen så!)
Men innan dem kom påbörjade jag och Olivia operation "slå in Olivias mammas julklapp", men jag kan inte riktigt än avslöja vad som hände där, får vänta tills efter jul.
Sedan kom Alva och Eve och stax efter dem Melina.
Vi pratade lite om bla betygen (Apropå de, jag måste klaga hos min rektor ang mina betyg :P)
Sedan blev det fiml, Super 8. Den var bra...men vid ett tillfälle var jag inte beredd på vad som skulle hända så jag skrek och resten flög upp! xD
Lyssnade lite på musik.
Sedan åkte alla hem, utaom jag och Olivia då. Vi fortsatte med julklappar, musik, facebook mm... Roligt!
Och idag så har jag fått träffat Elias en stund, mysigt. Efter de så åkte jag och hämta mammas julklapp, så nu har jag sysselsatt mig med julklappsinslagning, det gick/går bra (är inte klar)

(Det fungerar inte att lägga upp fler bilder, så nu blev jag lite ledsen. Men men, ni fick ju en i alla fall :) )

                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0