Lite julklappar

Hej igen! :)
Jag kan ju berätta för er lite av det som jag fick i julklapp...bara för att alla andra gör det! ;P
Jag fick bla:
¨
(Vilken värdelös bild!)
Men nån vitaminkräm för ansiktet som jag fick utav min bror :)
Smyckeskrin, örhängen, halsband utav mamma och pappa!

En dator utav mamma och pappa :)

Parfym och duschkräm, i vanilj såklart! av farmor och farfar

En rad pressentkort från farmor och farfar :)

Fria sms av mamma och pappa! Hehe, gulligt ^^


Och Tomten vet ju precis vad jag behöver och vill ha!!!! :D Hihi
Jag har missat några saker, men det makeAR ingen sense.

Nu ska jag bara vänta på bättre tider och hoppas på att stormen/blåsten avtar.
Puss o kram
                                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0