Min jul:)

Hej!
Igår va jag och frida hos pappa och firade jul med pappa och mia. Jag vaknade vid 10 tiden tror ja. Jag gick upp och va jätte trött på  att jag känner av allergin utan julgran tror jag det är. (Så när pappa kommer hem snart ska han ta ut julgranen) Vi fikade frukost sen öppnade jag och frida en julklapp var. Det va en högtalare till min iphone 4s av pappa.
Sen somnade jag på soffan. Och när jag vaknade va klockan ca 13 00. Så då gjorde jag mig klar för att äta och åka till mamma. Vi åt middag vid kanske 14 (för vi skulle äta lite hos båda) Efter middagen öppnade vi julklapparna. Då fick jag:
spotify av pappa
Klocka av Mia
Hudvård av Mia
Tröja av Frida
Efter vi ätit och öppnat julklapparna hos pappa så åkte vi till mamma och när vi kom så skulle vi ät mat igen... Så jag tog en skink maka macka, en potatis och 2 prinskorvar. Sen va jag spy färdig:P
Hemma hos mamma fick jag:
Av mamma
Sen fick jag:
300kr av kenneth med familj.
300kr av mormor
500kr av morfar
I fredags va jag frida och mamma till farmor och då fick jag:
Av jonathan med familj + 150kr tror jag det va
av julia och liam med familj + Ett kort på julia och liam.
Av farmor fick jag 300kr
av Rolle fick jag ett iphone skal och 500kr:D
Efter att vi firat jul hos mamma åkte vi till pappa. Då på kvällen kom rolle. Jag gick och la mig ganska tidigt för jag va så trött:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0