Lite från Egypten...

Hej igen bloggen!
Jag kom på att jag inte har visat er några bilder från när jag var i Egypten...

Såhär blev vårat rum tillslut, vi fick byta rum för det var inte som det skulle!

Ja, det är min nalle på sängen.


Utsikt från det första rummet.


Mer utsikt


Mer utsikt, såklart.


Min mamma och jag :)




Min Henna! (När den är precis målad) Han gjorde en speciell åt mig ^^ Ni kanske få höre en historia om det sedan.
Ni kanske ser mitt vackra ärr som är lite till höger, så kan det gå.. :/


Jag hade självklart egna sprite killar! Dem gjorde fina coctails åt mig, hihi.
Dem behövde bara titta på mig, så fixa dem. Och jag behövde inte stå i någon kö heller ett + i kanten jue ;)

En Kamel med Orange hatt! :D

      
Dem satt och tvätta taket xD Dem såg mig och vinkade, hahaha. Lite roligt faktiskt :)

Nu ska jag sova, Godnatt allihopa! puss o kram
                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0