Vad ska jag prata om!?!?

Hejsan bloggen! :)

Har precis duschat, nu blir det till att kolla datorn en snabbis, packa och göra läxor! :)
Denna dag hat varit väldigt slapp, alla lektioner jättelätta och inte någon press på att hinna med massa uppgifter. Så dagen får en tummenupp (Y) Och jag känner mig inte lika mobbad längre, så allt är bara bra.

Men jag har ingen aning om vad jag ska prata om på " two minute talk" så får det nog lite kämpigt ;) Det är ingen som har något tips, det kan vara imprensip vad som helst!?

Hejdå alla bloggläsare :) kramiz
                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du känt dig mobbad??:(:(

2011-12-01 @ 23:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0