Vem vinner???

hej hej alla glada bloggläsare!!
Idag har jag varit på skolan som alla andra fredagar. Men jag började dagen med att åka till vårdcentralen och tog blodprov. För att kolla om jag behöver höja min medesin eller inte. Sen så har ju jag, issa och lovisa börjat med mellis på 20 rasten:P:P

Imorgon blir det träning på morgonen med lovisa och frida:) Blir bra det:P Sen ska jag Lovisa Issa och Elias till birsta och julhandla. Ska försöka att inte handla så mycket för jag måste ju spara:P
Min nobelklänning har kommit men ni får inte se den förän nobel. Jag passar inte i klänning men men är det nobel så är det. Hoppas det blir bra.


Har ni sett på julkalenden i år ?? Den är ganska bra;) Så ni måste ju kolla:P

Ser på idol och det är ju bara tre kvar. Vem tycker du ska vinna i år??:)







Idol juryn:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0