Tältning på GGGG!

Chacha blogggen, fjortisarna här! ;) (Höhöhö, syftar då på Issa/jag och Rebecka)
Måste bara säga att igår hände de grejoooor, särskillt när vi fiskade mitt i natten Jag, Rebecka och Lovisa...det var asasasnice!! ;) Men vi fixar inlägg och bilder på de om några dar...för jag har kamera mojjsen hemma.
Så...Ikväll blir det till att tälta på en mystisk ö ;O Kul vah!! Jag är nu hos Rebecka och väntar på att köra iväg. Hon packar det sista och jag sitter här och latar mej ;) Vi har tänkt såhär, att vi ska åka från henne med madrasser,tält,kläder och god dricka och massa andr saker + en liten söt flicka, på våra två mopeder, det lär ju bli intressant och roligt! (vi åker typ kl 6, hehe sex sex alla gillar sex sju sju de vet jag o du åtta åtta..... Hihi sorry ;) jag är som jag är, men de få ni leva med)
Sen när vi kommit fram till sista sötnosen, Jossan vet jag inte vad som händer, men efter de ska vi få skjuts ut till en ö med båt och därefter blir det väl till att resa tält och utforska, sen leka och mysa hela kvällen och sen grilla gott och bara chilla :) Vi kommer ha roligt flickor!!
Nu ska vi ut och packa på allt på moppen/mopperna! ;)
Ha det bra alla tokstollar runt om i världen! Kram Issa och Rebecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0