Trevlig kväll!!

Hej! Rebecka här.
Idag har man inte gjort så mycket. Vaknad sent idag som vanligt måste börja ställa klockan sover ju bort dagarna. Men det är ju inte så illa som förra året. då jag som till 14 varje dag.
Lovisa och Meija kom till mig vid 15 tiden idag. Meija va sugen på glass så vi gick till ica och köpte glass. Jag tog en twister. Lovisa och Meija tog lilla anna och långa farbrorn glassarna.
Sen komma pappa hem med min nya moppe hjälm idag.
Så nu slipper jag hans stora hjälm.
En nu ikväll har man sätt på film med Evelina och Emelie Block, Frida Tolf och Olle Johansson. Imorgon ska vi hämta vår söta kattunge som vi inte vet vad han ska heta.
Namn förslag till denna söta katt? Vår andra katt heter spencer och är hel vit:D
/Rebecka Tolf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0