Dagen och bloppis/säljes:P

Tja!!
Idag har jag varit hemma hos pappa med tjejerna. När tjejerna åkte hem så åkte jag till mamma och åt lunch och duchade. Sen vi halv 4 åkte vi till stallet för jag skulle på us möte. På us möte prata vi om lucia. Så nu är det årdnat nu är det bara träning och lite planering kvar;P
Nu sitter jag i köket och bloggar medans frida knäppper kort på sina smycken och ska sälja dom i sin blogg HÄR!
Hon har lagt upp lite kläder oxå som snart kommer komma upp här med:P
Just nu laddas dom upp på min facebook HÄR! Det finns även fler grejer HÄR!

Ni kontaktar oss på:
Kontakta Frida:
[email protected]
070-2812838
Frida Tolf (facebook)

Kontakta Rebecka:
[email protected]
070-2120745
Madelene Rebecka Tolf (facebook)

Vi svarar snabbast på mobilen eller facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0