Dollarstore och tv mys

tjena!!!
NU ÄR ISSA HEMMA:D:D
Jag ska på IKEA och dollarstore snart. Mamma ska köpa grejer till vardagsrummet och lite annat:P Jag ska köpa grejer till mitt rum. Så klart kommer bilder sen på det.
Jag har gjort en sminkvideo men måste ladda ner ett program som inte funkar.... har ni något tips på bra program som man kan klippa och greja en video i?????:)

Igår va Lovisa och Sofie här och hade tv mys med mig:) Det blev film (något och fördomar kommer inte ihåg:P) och fruktsallad med glass. Jag va ju snäll igår när lovisa och sofie skulle hem:P Jag följde med och sen tog jag cykeln hem själv. Det va jätte läskigt men jag lever.
Nee, nu måste jag göra mig klar och åka:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0