Fullt på att-göra-listan!

Hejsan bloggis!
Igår så gjorde jag ju No-provet! Och det kändes faktiskt bra :)
Sedan så flöt skoldagen på. (Och nu orkar jag inte lägga någon energi åt att klaga på omogna typer som såklart också fanns med.)
Efter skolan åkte jag till Elias en stund, mysigt som alltid^^ Jonte kom dit och vi drog ner på gården. Det var inte så mycket roligt folk där, men det kom fler och fler, så de var en trevlig kväll.
Imprensip så fort jag kom hem, somnade jag.

Jag klev upp för en halv timme sedan, och har en dag full av sysslor och skoj att göra!
* Städa i stallet, hästar, kaniner.
* Ev. Plocka ner den gammla hagen. (Det skulle göra mamma glad)
* Ev. Gå med Pirre och Korven på en promenad.
* Städa lite.
* Åka och äta middag ( Med Mamma, Nina och Sonja)
* Sedan gå på bio med dem! (Breaking dawn, LÄNGTAR!!! :D)
Sedan får vi se.

Nu ska jag ut, så ha en superbra lördag nu!
                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0