Till största del, gårdagen! (bilder)

Tja tja bloggen!
Igår var det måndag. Jag åkte inte hem efter skolan utan sov hos Elias, det är därför jag inte har bloggat. ( Men Rebeckas andledning v et jag ej ;) )
Jag är lite sjuk, har ont i halsen och är förkyld så jag kunde inte vara med på idrotten :/ Men det hindrade mig inte från att låsa in Erik i förådet :D Hihi

Jag var i alla fall inte den ända som inte skulle vaar med på idrotten så Jag, Erik, Frida och Max skulle gå på promenad....Men det var kallt och ´blåsigt så det blev en lite promenad till Fridas hus, där:

Låste jag in Erik på toalleten (a) (Men han och Frida låste faktiskt in mig o Max i garderoben...)
Det låter ganska barnsligt, men det var roligt för stunden (och man ska vara barn så länge man kan!)


Här har vi dem sociala:

Erik


Frida och Max


Sedan hittade Erik en växt som kan lysa! ;O Waow....Herregud *suck*


Och även lite pengar.....(Kan det vara Rebeckas??)

Efter vårat besök hos Frida så begav vi oss mot skolan för att sedan dra till slöjden. Slöjden rulade på i lagom takt.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag somnade inte före två inatt så jag har varit trött hela dagen idag, men men...
Dagen har faktiskt varit bra även fast både Rebecka och Lovisa var hemma idag.
Nu ska jag plugga lite matte vi hörs sen! puss puss.
                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Ekke

Det e ju jag =O

2011-11-29 @ 20:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0