God morgon!

God morgon folket! :)

Igår vart det lite för lite tid till för att blogga... Jag var på skolan hela dagen, faktiskt en väldigt bra dag. Efter skolan kom jag hem och lagade middag. Mamma kom hem skjutsade mig till träningen (jag kan säga att jag börjar redan bli öm i kroppen) Det var ett roligt träningspass, förutom att vi skulle göra någon läskig övning som innebar att man behövde lyfta en jämnviktig kompis på flera olika sätt, jag hatar att bli buren i "prins-lyfter-prinssesan-lyftet" och det var ju inte med.....*host* Jag kom hem tog in hästarna och sedasn gick jag in och duscha och fixa lite små saker, efter det hoppade jag ner i min mysiga säng :)
(Jag glömde att plugga till provet som vi har idag, men de löser sig nog)

Jag har ju inget vettigt att skriva....Men kanske får något vettigt att skriva ikväll då...Ajja

(Men nu vet ni i alla fall en sak jag inte gillar, det är så obehagligt! Prins-lyfter-prinssesan-lyftet)

Vi hörs!           
                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0