Länge sedan nu!!!!!

Hejsan bloggen!!!!!!!!!!
Nu var det extremt länge sedan jag bloggade. Jag har varit utomlands, och det var mycket varmt! :D Så jag är brun och fin. Jag kan skriva mer om det sedan. Sen så har jag pluggat, vi har haft många prov och läxor och jag har självklart varit med mina tjejor och min kille, så har inte hunnit blogga än. Men få väl ta och börja nu :)

Min helg har varit jättebra, började på fredag. "skolan"-gymnasie besöken gick jättebra, men jag vet inte vad jag vill riktigt än...men jag funderar på stylist eller skvaden, musik...
Jag åkte ttill Elias och har spenderat helgen där.
Ps. Jag ägde nästan honom på ett fyrhjulingsspel, jag var i alla fall jätteduktig. Så jag tillbringar nog kvällen åt de spelet :)
Påvägen hem idag så köpte jag lite hårfärg, ska försöka hinna fixa det idag.
(När jag kommer in i mitt rum så är det ISKALLT, förmodligen minus grader...Uschhha, men men.)
Jag har nu under en väldigt lång tid försökt komma på en bra låt som jag och Emil kan sjunga o spela...inför massa folk!! ;OOOO (vågar jag det....jag vet inte..)

Men nu kommer nog snart pappa hem och då blir det god middag och farsdags fika. Det är ju farsdag idag! Jag älskar dig pappa!<3

Förlåt för ett lite struligt inlägg och inga bilder heller, skäms på mig. Men vi hörs något.
Ha det jättebra allihopa, puss o kram.
                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0