TÄVLING: KORSORD

Nu blir det en tävling.
Det är ett korsord där ni ska lösa korsordet och då kommer det ett ord på den lodräta raden. Det ord ni får ska ni komentera. Då är ni med i tävlingen om att bli länkad:D
(ser att jag glömt sätta nummer på dom:()

FRÅGORNA:

1 Vart ska jag åka den 27 December?

2 Vad heter min syrra?

3 Hur många brukar vi vara på tjejkvällarna om alla är med?

 

4 Vad stog det på miniräknaren som jag köpte för ett tag sen (issa hade en tävling om det)

5 Hej hopp …..?....... snopp (vilket ord saknas)

6 Vad heter issas kille?

7 Vart va vi med skolan den dagen då jag åkte ner till stockholm för att åka från sverige?

8 Vem ska jag åka till stockholm med?

9 Vart va jag,lovisa och issa och fikade i timmar??

Tävlingen avslutas på tisdag. (kan bli längre:P)
LYCKA TILL!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

1 Stockholm

2 Frida

3 Fem

4 boobies

5 gummi

6 elias

7 galtström

8 lovisa

9 barista



Ordet blir KRAM KOMPISARNA

2011-11-14 @ 17:29:58
URL: http://fridaajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0