Lite från dagen!

Hejsan svejsan!
Jag har inte ens hunnit att koppla av framför tv:n denna vecka, har man lite läxor och så då eller? Ajja

Idag:
Det lite roliga som hände idag var att när jag, Lovisa, Rebecka och Erik var på ica för att handla till cafékakan, så på vägen ut ville ingen bära sakerna, så vi gav det till Erik, när han försökte ge dem till Rebecka så släppte hon sakerna, dem föll till marken. Alla låsades om som inget, då kom det en tant mitt upp i allt. Hon sa: Ursäkta tappa ni detta? Alla var lite tysta. Sedan frågade hon igen, Erik gav upp och tog emot skinkan. Vi ökade takten ut ur affären, alla börja skratta. Sedan började Erik jaga oss med Skinkan!! Då var jag tvunden att springa ju!! Han gav sig inte heller. Men vi alla överlevde färden, fast när vi kom fram till skolan var brödet lite mosat och skinkan lite ihop tryckt xD (Det var nog roligare i verkligheten, än attr skriva det, sorry)
Men efter skolan så tog jag bussen mot bredsand, för att träffa Emil.
Vi letade efter en låt att spela, efter ungefär en timme hittade vi en som verka bra. Fix you, med Coldplay. Hoppas att det blir bra :) Så nu ska jag öva på den.

Dagens bästa: Du är vackrare än nånsin! (Haha, gulligt ;P)

Helgens planer:
Fredag: Elias :)
Lördag: Lyskväll, med Rebecka och Lovisa! :D
Sedan får vi se vad som händer.

Nu ska jag dricka lite juice och lägga mig i sängen för att plugga lite, vi hörs puss puss ;*
                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0