Dagen! (bilder ;O)

Tja tja bloggen! ;)

Denna dag har haft sina bra och dåliga stunder. Men i helhet har det varit bra :)
Förmiddagens lektioner flöt på bra, efter lunch var det skridskor! Jag fotade lite på isen och så, så här är:


Lovisa, som gör sig redo!
 
Rebecka och jag!


Ingen kommentar...


Vi har ett rött och ett blått lag idag!


...Och en knasig dommare! ("DommarN dömmer som han vill fast i huvet står det still, domarjävel, dommarjävel!!")


Pingviner in action!


Tåååg! Hihi ^^

Efter idrotten så blev det slöjd! :D Jippppppie
Jag jobbar på stenhårt med mitt linne, det går superbra.
Sedan klippte Lovisa i rosa tyg, då gjorde jag en rosätt på Rebeckas huvud, titta:

Hi, jättesöt xD

Jag åkte till Elias en stund efter skolan.
När jag väntade på bussen från Elias till träningen så kommer ju aldrig buss jäveln, men ungefär en kvart efter kom den entligen! (Jag blev nästan aggressiv då) Men jg hann precis i tid till träningen. Men den blev inte så lyckad:
* Jag glömde astma-spray = svårt att andas och smärta!
* Det kom typ tusen nya och provade på :S = Obehagligt bara.
* När jag hoppa hopprep hände något i foten = nu har jag svårt att gå, smärta.
* Det hjälpte inte med magsmärta och mjältugg eller den här tröttheten som jag lidit av idag.
Men man ska inte klaga, höhö xD
Det gick bra i alla fall!

Dagens ord: Bäääbis!

Egentligen bör jag sitta och plugga spanska nu...men jag har inte lust med de, så datorn tog över. Men nu ska jag lämna den en stund, så vi hörs. Sov sött, puss puss ;P
                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0