julen är snart här!!

Hej alla bloggläsare!!!
Tänk att det snart är jul. Jag länktar jätte mycket till jul, att få känna glädjen över jul och att få öppna julklappar. Igentligen vet jag inte om det är inne hållet eller kännslan att få öppna paket som är roligast. Eller om det kanske är känslan när dom ligger under granen. Snart måste jag åka och handla julklappar. Jag har räknat ut att det kommer kosta ca 500-600 och sen vill jag ju ha pengar tills jag och lovisa åker till stockholm så jag ska börja spara med tror jag:P
Idag hade issa med sig kamran på skolan så det kommer några "snygga" bilder på skridskon idag:P:P Kolla min min när issa lägger upp bilderna:P lovisa dog när hon såg dom:P Ni kan ju även lägga märket till att vi bildade ett lag on ice. Efter idrotten hade vi slöjd och mitt tyg hade inte kommit.... Så gjorde typ ingenting:( Jag som vill börja med kjolen jag ska göra:D
Ungefär så här kommer den se ut fast svart/rosa rutig. Jag är så snäll så jag gör kjolen till issa;P
Mia har satt in julskinkan i ungnen som snart är klar;) Pappa ska snart åka och hämta frida som är på träningen och jag har skickat labbarna till louise. Har ju ett okäntprov på fredag så jag hoppas på att kunna få tillbaka dom snarast. Denna vecka är det ganska många besök med skolan. Okäntprov på akzo på fredag, Lysna på någon tjej imorgon som va med på andra värdskriget och på onsdag är det gymnasie besök igen:)
Måste göra en ny!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0