Minnen, med tjejerna! :D<3

Hejsan bloggen!
Här kommer massa bilder! :D (gammla bilder.)

Mysdag i Myre :)
Jag och Albin


Rebecka och ture.....med kompani ^^


Stall grisen Malte! :D


Efter en lång natt ;)


Den natten hände bla. detta: Sofie fastnade i tältets dragkedja...hon lyckas med det mesta.




Barn, Mamma, Pappa (mamma tittar på bebisen medan pappsen håller koll på frugan) Barnet heter gunnar J.



Här blev jag och Lovisa BlodSystrar <3



I denna lekpark tältade vi en gång...när vi skulle sova lät det utanför
Lovisa- :OO Är det en ekorre
Jag- Nej :S
Dem andra- bla bla bla...
Lovisa- Då är det en katt!!
Jag- Men det kan väl ändå inte vara en katt heller! Det låter ju som fotsteg från en människa..
Lovisa- NejNejNej...gör det inte alls. Issa sluta det är en katt!! :OO
Jag- Tror jag inte...
Lovisa- Jag ringer mamma *hon plockar fram mobilenÄ*
Jag- Men Lovisa seriöst ge dig! Hon ligger och sover, det är mitt i natten!
Lovisa och Jag- bla bla bla.... (Minns ni flickor??^^)



LUKAS!!! :OO Ojoj (Do you remember?)


Hehe...you know



Bara en söt bild på mig och min fina JOSSAN! :)<3


(När jag kom hem från egypten förra året)
Tyckte bara bilden var snygg!


Jag, höhö.

Jag och Lovisa....gör nåt konstigt.


Jossan, jag och Lovisa på ett mysigt berg.


Gammla voltige laget! :) Roliga-tider. (eller hur gumman)


Jossan, Jag och Lovisa på midsommarafton förra året, vi grillade godis :)
Och tältade, samtidigt som det flög en ko över oss ;OOO Hur går de till??
(Jag är ganska kort...)

Innan hest tävling!



Behöver inte säga något (Bara att jag delar med mig av våra mysiga stunder)


Kalas firande på nöjeshallen!!! ^^



Tokig tjej!


Hii, Lovisa, Jag och Rebecka leker på skolan :) (Förra året då)




Halloween, förra året! :D (Juste har inte visat er bilder från årets halloween, måste fixa det)


Klädpoker, är jag bäst på! Just as you know bitches ;P


Så här slutar det ofta..


Lång historia bakom denna bild... :D


Hihi, min stolpe^^ (Jag o Jossan lekte på den)


Jag red baklänges.
Ps. hästen blev rädd då och typ sprang iväg, det var obehagligt faktiskt xD


Och det här är bara sånt man aldrig glömmer! :D (Jag och Sofie)

Nu ska jag gå och dricka något, sedan borsta tänderna.
Sov sött! Puss puss ;P
                                                                                                  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0