(Vad ska jag skriva här då?)

Hejsan!
Skoldagen var impremsip bara hemsk, fast den kunde ha varit perfekt...
Pappa smsa och sa att han inte mådde så bra så han kunde då inte skjutsa hem mig från Elias, så jag fick inte åka till han :( och sedan sista lektionen var det klassråd, det startade bra men slutade i katastrof. Om bara vissa kunde växa upp lite grann och bara prata igenom saker och ting så skulle det bli så mycket bättre, men men.

I alla fall när jag kom hem så satte jag mig på sängen och där satt jag ett tag sedan ringde huxflux Elias, det hjälpte mycket, jag satt nog där i en timme, minst. Efter det så fick jag en liten glädje kick för att min pappa är så förstående och snäll. :)
Efter att ha ätit lite pannkakor så var det dags för Pirre kicken att undersökas.
(För er som inte vet så är Pirre, Pirre Kicken, Pierre kick min ena häst)
Han är väldigt gammal och sne(har lite ont i ländryggen, det var mest de som skulle kollas)...men efter denna behandling så är han på bättrings vägar :D Min lilla söta pojke! Det var mycket imponerande att titta på när hon hjälpte honom. Han var verkligen på mysa mid Isa humör idag, hihi.
Men nu ska jag göra matte läxan och plugga lite på no-provet som är på Axzo imorgon bitti! (Jag längtar faktiskt ;O)

Sov sött, puss puss!
                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0