...<3

Hejsan bloggeN!
Sitter hemma i soffan och får massa saker gjort ändå, utom själva pluggandet jag missar idag...Men de kan väl vänta tills ikväll, Jaaa.

Kan ju passa på att berätta att Elias kom till mig igår kväll och tog hand om mig. Sen fick jag sova i hans famn hela natten. Han är underbar, jag kan säga allt och han finns alltid där när jag behöver tröst och stöd, Tack min ängel. Jag älskar dig Elias! <3
Så jag kan ju säga till er att jag mår lite sisådär just nu, men jag tror att det kommer bli bättre för jag ska kämpa, för att få tillbaka er två till 110%, Jag saknar er mina älskade vänner! Förlåt mig..

Nu ska jag nog bara chilla lite innan mamma kommer hem, så ska vi ha en liten mor-och-dotter-eftermiddag! Min söta mamma.

Hörs sen! :)
                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0