En allmänt bra dag, fast jag varit trött. :D

Hej igen!

Ville bara säga att denna dag har varit mycket bra, jag överlevde alla lektioner, nästan helt ^^
Vi hade bad, men jag, Lovisa och Erik var super-snabba på att byta om och så. Så vi fick en halvtimmes rast innan bussen kom. Vi sätte oss på en bänk och prata. Jag hittade kameran, men såhär sociala/fotofreak är dem.....

Söta iallafall...haha xD

Sen efter skolan, vänta jag på mamma som hämta mig och mina bröder. Mamma och pappa skulle på bio så jag var barnvakt, det gick super...utom att jag tappa bort barnen ;O (men de löste sig :D)
Jag fixade hos hästarna det första jag gjorde, åt middag, städa, lyssna på musik, sen tog jag in hästisarna och gjorde djuren där ute klara för kvällen, tog mig en mysig dusch och sedan städa jag lite till. Vill ni veta det läskigaste av allt!! Jag gillade det, att städa alltså....herregud.
Jag passade då på att dekorera innuti mitt skrivbord det blev så här:


Jag är lite smått kär, hihi.
Jag älskar dig, min ängel. <3


Nu ska jag bara mysa och slappna av efter en lång dag.
Sov jättesött alla blogg läsare!
puss o kram.
                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0