Första dagen, gick superbra!

Tjena bloggen! :)
Första dagen på min prao gick jättebra.
jag fick inte bara sopa massa hår som alla tror xD Jag fick, göra allt möjligt, fast sopa lite (Men max två minuter av all tid, so it's nothing!)
Den mesta tiden spenderade jag på att leka med dockor ^^
(Några bilder kanske??)




Rulla upp hår på rullar och trycka in en nål igenom, mycket kul. Efter att man hittat tekniken :)

Färdig, med steg 1.

Hihi, Kuuuuuuuul sak!!!

Rullarna borta.

Lite fixat, Rederade dem andra varianterna jag gjorde, och så många bilder vill ni inte ha. xD




Sen gjorde jag en söt sak, och flätor mm...Roligt som sagt.
Men Rebecka lär få det jobbigt ;O För jag kommer behöva hennes hår för att leka med, det är så långt och perfekt.

Ha det bra så länge.
Kramisss<3 
                                                                                                     
                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0