Hejhej!!! (Här kommer det massor utav bilder)

Hejhej!
Nu ska ni få massa bilder från min, Lovisas och Rebeckas mysiga lilla tjejkväll, på stan igår :)


Först beställde vi grillade mackor med ost och skinka, mums :P








Hehe *änglablick*  


Alla åt bra, men det gula mojset smakade lite mjölaktigt så jag åt inte upp det, bara russina ^^



(Hihi, sorry sötis.)



Sen efter 1-2 timmar, så var vi ju tvugna att ta något smaskigt att dricka. Så en liten chai-latte, en halv laktosfri choklad och en vanlig choklad. Det var jättemummmmmsigt!!!


Söt flicka.


Söt flicka.


Knasig/tokig/galen/udda flicka? ELLER??


Och när den varma drycken var slut tog vi några varma mysiga filtar och bara låg där medan vi pratade om ALLT och hade det trevligt!



Sen gjorde vi fina dubbelhakor :D

Vi var på det mysiga cafét BaristA = fast vi sägen BARISTO (a)
från 17:0019:50, hihi. Så mysigt var det där.


När vi skulle dra oss mot bussen leta vi en bankomat, då såg vi en drake som skifta färg ;O

Titta:







Och ytliggar en trevlig drake, som ville leka med mig, så han fick en "kram", ett pet i ögat och sen gled jag ner från honom.
   

Vi tog bussen, jag hoppade av i bredsand för att hämta mina grejor och moppe hos min ängel, självklart var jag ju tvungen att ge han en puss också <3
Jag tog moppen till Rebecka, vi alla tre moppade till Statiol, hyrde en skräck-film. Dem tyckde den var läskig, så dem börja spela på mobilen under filmen för att kunna sova, KOM IGEN!! HALLÅ, så gör man ju inte. Gulliga tjejor jag har ^^

Jag tyckte den var bra.

När vi sett den, gick vi och la oss i Rebeckas rum. Vi hade högläsning om sex ända tills jag och Lovisa somna, typ. Vi (jag och Rebecka) funderar på om vi ska ha en katgori om sex och samlevnad, vad tycker ni?? Och även andra skolämnen som kan vara intressanta och bra att kunna, för att plugga mm....
HÖR AV ER! :D

Idag så åkte vi och Lovisas mamma, till gymet och träna ;) Gick fett med bra. Gör vi nog om igen.

Idag när jag kom hem, gick jag ut och städa, byggde om lite i stallet. (för att jag är snäll.)
När jag kom in, åt jag pannkakor som pappa gjorde åt mig. Och efter det blev det till att lyssna på musik och städa rummet, trevligt faktiskt. Nu ska jag bara vänta på att få prata med Elias, sen sova.
Så sov underbart alla blogg läsare, kramizzar :)
                                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0