Nu drar jag ;)

Cha cha bloggen! ;P
Förlåt igen, men jag har andledningar till att inte hinna blogga...Duger de som ursäkt? Birsta, stan, killen, packa och PLUGGA!!
Men nu börjar jag få ordning på allt igen. Fast...idag åker jag utomlands! :D
Så om ungefär en halvtimme åker vi hemifrån mot tåget och sedan vidare till Arlanda, och i eftermiddag är vi då framme i Egypten. Så nu får Rebecka se till att blogga mycket! Medans jag ligger i solen och myser :)
Och sedan nästa helg dagen efter min hemkomst så blir det Halloween "kväll"!!!!! Jag längtar enormt mycket till det. Så det blir nog ett Riktigt bra lov det här. Egypten, Halloween = *GLAD TJEJ*

Nu ska jag logga ut från datorn så ha det supermega bra här hemma i sverige, bye bye! ;)
Kramar
                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0