Shopping i lördags! :)

Lite bilder på vad jag och Rebecka shoppa i lördags ;)


The Body Shop: Vanilla mist 119 kr
Min


Cubus: Nagelfil 23 kr
Min


Cubus: Trosor 85 kr (tillsammans ;O)
Mina


Åhléns: Litet kollegeblock 17 kr
Mitt

 
Rebeckas byxor, från Cubus.

Rebeckas kollegeblock, från Åhléns.


Rebeckas mapp, från Åhléns.


Rebeckas miniräknare, från Åhléns.
(Titta vad jag har skrivit, busigt.....Gissa vad det står, den som har rätt kan få en länkning till sin blogg här!!(Om du har en blogg, annas kan ni ju svara bara för att det är kul ;))

Hörs sen! 
                                                                                                   


Kommentarer
Postat av: frida

det står boobis

2011-10-04 @ 16:20:51
URL: http://friiiddaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

boobis står det faktiskt, bäst man är ;)

2011-10-04 @ 18:11:46
URL: http://fridaajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0